روش زیبایی زاویه سازی فک در کلینیک زیبایی در شهر زیبا

_

امروزه افراد زیادی بخصوص خانم ها به  دنبال ایجاد تغییرات و زاویه دار کردن صورت خود می باشند. روش زاویه سازی فک با استفاده از روش هایی مانند تزریق ژل و چربی صورت می گیرد. این روش زیبایی کم تهاجمی بوده و باعث جوان تر شده صورت می شود. و یک روش تزریقی مناسب نسبت به روش های جراحی است. این روش همانند جراحی فک، اثرات بلند مدت و حتی دائمی دارد.

تعریف زیبایی زاویه سازی فک

_

در واقع زاویه سازی قک به مجموعه ی اقداماتی گفته می شود. که  ناهنجاری های مربوط به فک  را برطرف کرده و باعث زیبایی آن می شود. عوامل زیلدی باعث این ناهنجاری می تواند باشد از جمله، کمبود اسکلت، گردی صورت، کوتاه بودن فک باشد. شما می توانید برای برطرف کردن حجم صورت و درمان اختلالات مادرزادی از این روش در کلینیک درمانی رضوی در غرب تهران، استفاده کنید.

انجام زاویه سازی فک در کلینیک زیبایی شهر زیبا برای چه کسانی مناسب است؟

_
  • روش زاویه سازی برای صورت های چاق، صورت های گرد و یا لاغر استفاده می شود.
  • افراد دارای پانه های کوچک که به اجزای صورت نمی آید. بطور مثال اگر پیشانی ها بلند و چانه کوچک باشد در این صورت، قست پایین صورت را پهن تر می کنند که به کل اجزای صورت بیاید.

مزایای زاویه سازی فک چیست؟

_

از جمله مزایای زاویه سازی دهان می توان  به برطرف کردن مشکلات دهانی و زیبایی صورت و فک  درکلینیک رضوی در شهر زیبا نام برد. که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • برطرف کردن مشکلات مربوط به جویدن، گاز گرفتن
  • مشکلات مربوط به جویدن و گاز گرفتن کمترمی شود.
  • افرادی که دندان قروچه دارند برطرف می شود.
  • برطرف شدن مشکلات گفتاری و قرار گرفتن لب بر روی هم
  • برطرف شدن آپنه ی خواب
  • رفع مشکلات مربوط به مفصل گیجگاهی و درد های مربوط به ان

انواع روش های زاویه سازی فک

_
  • زاویه سازی فک با تزریق فیلریکی از روش های زاویه سازی استفاده از تزریق فیلر است. که بوسیله ی این روش لبه های فک برجسته می شود و زاویه می گیرد. در این درمان زیبایی سه سرنگ استفاده می شود.این نوع روش سرپایی انجام می گیرد. و چون یک روش دائمی نیس بعد از 12 تا 18 ماه نیاز است دوباره انجام شود. این روش موقت است و می توانید از این وع برای پی بردن به هماهنگ بودن فک زاویه دار با فرم صورتان اسفاده کنید. و سپس در صورت تمایل و رضایت از فرم صورتان از روش های دائمی کار مانند جراحی زاویه دار کردن صورت استفاده کنید. اما اگر از روش موقت راضی نبودید بعد از یک یا دو سال آثار آن از بین می رود.
  • روش زاویه سازی با بوتاکسدر این روش زیبایی، با فلج کردن عصب های صورت انجام می پذیرد. و برای افرادی مناسب اس که بعلت بزرگی عضله ی ماستر فرم، فک آن ها فرم ناخوشایندی دارد. در این نوع بعد از تزریق 60 واحد مورد نیاز، آثار آن تا 3 الی 4 ماه باقی می ماند.
  • روش تزریق چربی این روش زاویه سازی از روش های بلند مدت و حتی ماندگار شناخه می شود. روش کار به این صورت است که از قسمت های دیگر بدن چربی برداشته می شود. و برای زاویه سازی در قسمت مشخص شده صورت استفاده می شود.و تشخیص اینکه چربی از کدام قسمت بدن برداشته شود به نظر پزشک بستگی دارد.
  • روش اسفاده از نخ های جراحیدر این روش درمان زیبایی مه نیمه تهاجمی می باشد. می وان پوست و چربی های شل و افتاده ی اطراف فک را به جای درست برگرداندو در این صورت فک دارای زاویه ی مشخصی خواهد شد.برای بکار گرفتن این روش بیماران به 4 ا 8 رشه نخ نیاز دارند. این روش جزء روش های موقی محسوب می شودو بین 6 تا 12 ماه اث آن می ماند. و در سنین بیشر و صوزت هایی با پوست افتاده تر ماندگاری اثر زاویه سازی کنتر است.

 اصلاح فرم بینی در کلینیک شهر زیبا به چه صورت انجام می گیرد؟

_

اصلاح فرم بینی که با تزریق فیلر به بینی انجام می گیرد. بدون جراحی و برای افرادی مناسب است که دارای مشکل جدی در بینی خود می باشند. و نیازی به روش جراحی بینی ندارند. در این روش بلافاصله بعد از درمان می توان به فعالیت های عادی برگشت. و اثر درمان را مشاهده کرد.

لازم است به این نکته توجه کنید که قبل از اصلاح فرم بینی( تزریق فیلر به بینی)، در انتخاب پزشک متخصص زیبایی خود دقت فرمایید تا با آگاهی از تناسبات بخش های مختلف صورت،تزریق ژل به بینی با دقت کافی صورت گیرد.

مزایای اصلاح فرم بینی چیست؟

_
  • با این روش می توان ناهمواری ها و قوزهای بینی را برطرف کرد.
  • برای بینی های باریک با پر کردن به شکل بینی بهبود بخشید
  • برای برطرف کردن فرو رفتگی ها بوسیله حجم دادن استفاده می شود.
  • برای افرادی که بینی های نامتقارن یا کج دارند بکار می رود.
  • برای سر بالایی کردن و اصلاح نوک بینی نیز استفاده می شود
  • برطرف کردن مشکلات بینی باعث زیبایی و و بهبود تعادل و فرم صورت می شود.

سؤالات متداول درروش درمانی زیبایی اصلاح فرم بینی درغرب تهران

_

1.ماندگاری اصلاح فرم بینی چقدر است؟

در اینجا بایست گفت که مواد مختلفی برای فیلر بینی استفاده می شود که با توجه به مواردی چون، نوع پوست، نوع مشکل بینی بکار می رود. با توجه به نوع فیلر که استفاده می شود ماندگاری اثر از 6 ماه تا دو سال خواهد بود. و با توجه به نیاز بیمار برای ماندگاری در طولانی مدت درمان تکرار خواهد شد. و برای اینکه فرم و خط بینی حفظ شود پزشکان توصیه می کنند که تا قبل از یک سال برای ترمیم مراجعه کنند.

2.مدت زمان تزریق زل برای بینی چقدر زمان می برد؟

در این درمان زیبایی پس از اینکه در چلسه ی اول مشاوره پزشک مشکلات بینی شما را ارزیابی کرد به شما می گوید که آیا این روش برای درمان بینی تان مناسب است یا خیر؟ و در صورت اینکه کاندید مناسبی باسید می توانید در مورد اصلاحات بینی خود صحبت کنید. و در روز درمان به کلینیک مراجعه کنید. که مدت درمان 15 دقیقه زمان خواهدی برد.

3. سن مناسب برای این روش درمانی بینی چقدر است؟

سن مناسب برای انجام فیلر از 18 سال می باشد. اما می توان برای برخی از نوجوانان با مشورت پزشک و رضایت والدین از این روش درمانی برای اصلاح فرم بین آن ها اسفاده کرد. با وجه به اینکه رشد بینی تا اواخر نوجوانی ادامه دارد. این روش می تواند برای افرادی که از ظاهر بینی خود ناراضی هسند جایگزین مناسبی باشد زیرا بایست سن آن ها برای انجام روش های جراحی بینی مناسب باشد.

4. آیا بعد از قیلر بینی می توان از روش جراحی بینی استفاده کرد؟

بله ، اغلب از این روش برای تست تزریق بینی استفاده می شود که مشاهده کنند نتیجه بعد از تزریق رضایت بخش است یا خیر؟ و در صورت رضایت کامل و ماندگاری دائمی از روش جراحی بینی استفاده می کنند.

4. تزریق فیلر بر بینی به چه صورت انجام می گیرد؟

در این نوع روش درمانی زیبایی بینی، کار درمان در مدت زمان کم بدون بخیه و برش انجام می گیرد. این کارشامل مراحل زیر است:

  • در ابتدای کار از یک کرم بی حسی موضغی در ناحیه مورد نظر استفاده می کنند.
  • با استفاده از سوزن های ریز فیلر های بینی در ناحیه مشخص تزریق می شود. تا بینی سر بالالیی و صاف و ظاهر زیبایی به خود بگیرد.
  • در برخی موارد ممکن است با تورم و کبودی روبرو شوید که در این صورت بهتر است از کیسه ی یخ استفاده کنید.

5. تزریق بینی برای بینی های کوشتی مناسب است یا استخوانی؟

در واقع نمی توان گفت تزریق بینی برای مدام نوع بینی مناسب است؟ استخوانی یا گوشت؟ چرا که پس از معاینات دقیق و بررسی های لازم می توان گفت، که آیا بینی بیمار برای تزریق مناسب است یا خیر؟ پس از تزریق های انجام شده در هر دومدل بینی گوشتی  و استخوانی به این نتیجه رسیدیم این روش برای هر دو مدل بینی مناسب و نتایح قابل قبولی دارد.